America-un vis care vrei să devină realitate!
Student boboc,
dornic de aventură, libertate, vrei să pui piciorul în prag, să îţi realizezi
visul şi să te impui ca fiind un tânăr/ă independent/ă.
Ai auzit că
studenţii pleacă în state cu Work &
Travel dar nu şti exact ce presupune asta. La fel ca tine mai sunt încă
mulţi studenţi care nu ştiu că Work
& Travel este un program. Un program de schimb cultural (acesta fiind
principalul scop al programului). Majoritatea aleg să participe în acest
program pentru a-şi îmbunătăţi limba engleză, pentru a cunoaşte cultura şi
oamenii de acolo şi bineînţeles pentru a-şi trăi „American
dream”-ul mult visat.
Pe piaţa din România există la momentul actual 23 de agenţii care se ocupă de acest program. Deci Work & Travel este un program de
care se ocupă mai multe agenţii.
Atunci când alegi să mergi atât de departe este bine să te asiguri că mergi cu
cineva de încredere şi că atunci când o să ai nevoie de ceva, agenţia te va
putea ajuta măcar cu un sfat.
Unul din cele mai
importante lucruri pe care vrei să le ştii de la o agenţie este de câţi ani este pe piaţă. Nu poţi merge cu o agenţie
care s-a înfiinţat peste noapte. Cu cât agenţia este mai veche cu atât
sponsorii cu care colaborează sunt mai buni, deci locul de muncă este mai
avantajos, asistenţa pe care ţi-o oferă, diversitatea joburilor şi nu în
ultimul rând seriozitatea.
Deci gândeşte-te
mai întâi la ce vrei tu de la o agenţie iar apoi mergi din poartă în poartă şi
vezi ce îţi oferă fiecare.
Vrei să pleci cu un
grup de prieteni, dar nu vă puteţi hotărî pe o anumită agenţie? Mergeţi cu
agenţii diferite, nu e nimic rău în asta, ba din contră aţi putea avea mai
multe avantaje. De exemplu aţi putea merge în aceeaşi locaţie cu job diferit,
ceea ce înseamnă că vă puteţi lua day off împreună în cazul în care plănuiţi un
fun trip.
Nu te gândi că
poate fi prea târziu dacă te înscri în ianuarie-februarie sau că nu mai găseşti
joburi acolo unde vrei. Dacă cineva îţi va spune asta înseamnă că nu ai găsit
ce căutai şi mergi mai departe până ajungi la „the
winner”.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu