23 nov. 2010

Eugen Tanase - Work and Travel Grecia

Pentru mine si prietena mea, vara aceasta a fost prima experienta in strainatate,turisti si studenti in practica deopotriva.

Datorita US Travel, am reusit sa imbinam utilul cu placutul. A fost nevoie de putina determinare din partea noastra, si gata! Am fost plecati 3 luni pe o insula greceasca, Rodos mai exact, departe de continent, o insula frumoasa, cu multe atractii turistice, plaje insorite(nu degeaba i se spune Insula Soarelui). Am fost departe de casa, dar aproape de noi insine.Ne-am descoperit intr-un fel, am scapat de rutina, am cunoscut oameni noi, diferiti dar la fel.Nu doar greci,localnici,din toata Europa,tineri,plini de viata.a fost greu la inceput, usor la sfarsit.Dorul de casa a fost cel mai greu de depasit moment, dar a trecut.

Asteptam noul sezon, poate in alta parte, poate tot acolo.Suntem tineri si vrem sa vedem lumea.Recomand oricui putina hotarare si incredere in sine.Bafta tuturor!

0 comentarii: