23 nov. 2010

Cosmin C-tin Butnaru - Work and Travel Grecia

Salut,
ma numesc Butnaru Cosmin C-tin si doresc sa spun cateva lucruri despre aventura avuta datorita agentiei Ustravel prin intermediul careia am plecat pentru 3 luni in Grecia.

Odata ajuns in Grecia deja totul parea diferit de tara noastra, soarele ardea, limba lor elena era ceva nou pentru mine. Ajuns pe insula Kos,unde imi aveam job-ul de ospatar, pur si simplu peisajul m-a uimit, marea era pretutindeni, monumente istorice cum ar fi statuia lui Hipocrate si multe altele.

Acolo am cunoscut si ceilalti colegi care venisera la acelasi hotel si ne-am imprietenit,cu timpul am iesit cu totii la mare,apoi pe la restaurant si in cele din urma ne intorceam impreuna acasa. In week-end ne distram ori acasa ori pe la club.

Pentru mine a meritat sa merg pentru ca am cunoscut alte locuri, oameni prietenosi , culturi si peisaje minunate.

Se merita!!!

0 comentarii: